Powrót do listy 29.11.2017

Rebranding Grupy E.NEXT to nowy etap rozwoju

Ребрендинг E.NEXT-Group - новый этап развития

Logo firmy nie jest jedynie jej znakiem firmowym. Jest to wysublimowany wyraz jej filozofii oraz jej misji i pozycji życiowej. Świat się ciągle zmienia - firma i jej logo ewoluują wraz z nim.

Odnowiony znak E.NEXT dokładniej wyraża pozycję marki jako lidera, ustala postęp osiągnięty na ścieżce tego wznoszenia, rzeczywiste zmiany w stylu komunikacji i plany rozwoju geograficznego.

Nowy wizerunek znaku odpowiada współczesnym światowym trendom zwięzłości i utylitaryzmu w przesadnie nasyconym polu informacyjnym.

Znak ewoluował: teraz jest lepiej czytelny, staje się zrozumiały i znany społeczności międzynarodowej. Zachowując ciągłość formy, ustala wartości marki: ciągły rozwój, koncentracja na rozwiązaniach, aktualność.

Transformacja oznakowanej linii symbolizuje mobilność, postępowość i liberalizm podejścia do prowadzenia działalności gospodarczej. Wyraża nową koncepcję opartą na: ludziach, pomysłach, świetle, dynamice i partnerstwie.

Logo odzwierciedla filozofię marki E.NEXT: przywództwo i otwartość, rozwój i skuteczność rozwiązań, adekwatność i koncentracja na wynikach. Zintegrowane elementy graficzne symbolizują niezawodność, ciągły rozwój i koncentrację na wartościach marki.


Dowiedz się o nowosciach jako pierwszy!

Zapisz się na nasz newsletter i otrzymuij jako pierwszy informacje o promocjach, innowacjach produktowych i rozwoju firmy.